شرکت طراحی سایتوبلاگراه اندازی سایتقیمت و تعرفه طراحی سایت چگونه محاسبه می شود
قیمت و تعرفه طراحی سایت چگونه محاسبه می شود

قیمت و تعرفه طراحی سایت چگونه محاسبه می شود

می خواهیم فاکتور هایی که در محاسبه هزینه طراحی سایت تاثیر گذارند را بررسی کنیم که بتوانیم با چشم باز شرکت طراحی سایت مناسب را انتخاب کنیم و کمترین هزینه را همزمان با بهترین بازدهی پرداخت کنیم.

هزینه طراحی سایت

قیمت طراحی سایت چگونه محاسبه می شود؟ سوالی بسیار عجیب و بحث بر انگیز است که همیشه ضد و نقیض هایی در آن وارد بوده است.

  • چگونه می توان وب سایتی که قصد طراحی آن را دارید قیمت گذاری کنید؟
  • به چه پارامتر هایی باید دقت کنیم و کدام پارامتر ها هزینه طراحی سایت را افزایش می دهند؟
  • کدام آن ها ارزش این تحمیل هزینه را دارند؟
  • مشخص کردن لیست قیمت و تعرفه طراحی سایت چگونه انجام می شود؟

می خواهیم فاکتور هایی که در محاسبه هزینه طراحی سایت تاثیر گذارند را بررسی کنیم که بتوانیم با چشم باز شرکت طراحی سایت مناسب را انتخاب کنیم و کمترین هزینه را همزمان با بهترین بازدهی پرداخت کنیم.

اگر هنوز تصمیم خود را برای طراحی سایت نگرفته اید و از مزایای داشتن یک وب سایت مطلع نیستید، خواندن مقاله مزایای داشتن وب سایت در لینک زیر خالی از لطف نیست. طراحی سایت و مزایای داشتن وب سایت

سیستم مدیریت محتوا

در واقع قلب یک وب سایت سیستم مدیریت داخلی و هسته مرکزی آن خواهد بود. ممکن است طراح وب سایت شما از سیستم های مدیریت محتوای آماده استفاده کند یا اینکه یک وب سایت و کنترل پنل مدیریت محتوای آن را بصورت کامل و خط به خط برنامه نویسی کند.

1. طراحی سایت با CMS های آماده

بد نیست با سیستم های مدیریت محتوای از پیش ساخته شده کمی آشنا شوید و بدانید که چه معایب و چه محاسنی دارند. برخی از این سیستم های مدیریت محتوایی عبارتند از:

وردپرس (WordPress)، جوملا (Joomla)، دروپال (Drupal)، اپن کارت (Open Cart)، مجنتو (Magento) و دیگر سیستم های تحت عنوان سیستم مدیریت محتوا یا CMS

این سیستم ها که به آن ها Content Management System یا به اختصار CMS می گویند، در واقع توسط اشخاص یا شرکت ها به گونه ای طراحی شده اند که توان پاسخ گویی به نیاز های فراوانی را داشته باشند و اکثر مواردی که یک وب سایت به آن نیاز داشته باشد را در دل خود دیده اند. یکی از سایت هایی که هزینه آن به نسبت بالا می باشد طراحی سایت لوازم دکوری و طراحی سایت کیف و کفش می باشد.

بعنوان مثال هر وب سایت نیازمند هدر و سربرگ برای بالای سایت می باشد که در آن اطلاعات کلی مانند نام و لوگو، منوی اصلی، سبد خرید برای وب سایت های فروشگاهی و دیگر اجزا تعبیه شده باشد و همچنین هر وب سایتی ممکن است به اسلایدر تصاویر برای بنر صفحه اصلی و همچنین بخش محتوایی نیاز داشته باشد. این CMS ها در واقع تمامی مقدمات و نیاز های اصلی وب سایت ها را دارند.

هدفمان معرفی سیستم های مدیریت محتوا نیست و با امکانات آن ها کاری نداریم. فقط کافیست این را بدانید که این چنین سیستم هایی که به فارسی ترجمه شده اند هزینه ساخت پایینی دارند و در واقع طراح وب سایت کلیه امکانات سمت مدیریت وب سایت را با چند کلیک کردن و نصب این CMS ها خواهد داشت و بابت طراحی و برنامه نویس آن هزینه و زمانی صرف نمی کند.

اکثریت این سیستم های مدیریت محتوا رایگان می باشند و طراح سایت می بایست فقط برای نصب و راه اندازی آن چند ساعتی زمان بگذارد. پس به راحتی می توان نتیجه گرفت که راه اندازی وب سایت با سیستم های مدیریت محتوای آماده هزینه تمام شده ی پایین تری را خواهند داشت.

2. طراحی سایت اختصاصی یا دست نویس

مدل دوم به گونه ای است که با توجه به نیاز شما طراحی سایت انجام خواهد شد و امکانات دقیقا مطابق نیاز شما طراحی و برنامه نویسی شوند. طبیعتا این مدل هزینه تمام شده بالاتری برای شما خواهد داشت اما در برخی موارد هزینه این اختلاف قیمت مناسب خواهد بود و قطعا در توسعه و برنامه های آینده مستلزم هزینه دوباره برای کنار گذاشتن وب سایت سابق و طراحی مجدد سایت جدید را نخواهید داشت. این نوع از سایت ها برای طراحی سایت آسانسور و طراحی سایت کرکره برقی مورد استفاده نمی باشد و بیشتر برای طراحی سایت فروشگاهی مانند طراحی سایت کیف و کفش مناسب است.

البته نمی توان گفت که صرفا این روش از طراحی سایت بهینه تر و حتی گران تر خواهد بود. کاملا بستگی به تیم و شرکت طراحی سایت که وظیفه انجام آن را خواهند داشت بستگی دارد. آیا همه چیز از ایتدا و از یک صفحه ی سفید شروع خواهد شد؟ یا تیم برنامه نویسی و طراحی قبلا سابقه تولید چنین سایت هایی را داشته است؟ ممکن است هزاران و میلیون ها خط کد قبلا نوشته شده باشد و به اصطلاح فریم ورک ارزشمندی در اختیار تیم تولید باشد که کمتر از وردپرس و جوملا نباشد. و یا ممکن است هیچ کد پیش نویسی موجود نباشد که این امری نگران کننده از بابت هزینه تمام شده ی بالای طراحی سایت و حتی بازدهی کمتری در عملکرد را منجر شود.

در کل به خوب و بد بودن هیچ کدام از روش ها نمی خواهیم بپردازیم و صرفا از دید تعرفه خدمات طراحی سایت روش های متفاوت را بررسی می کنیم و در کل این نتیجه گیری را داریم که استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای آماده مثل وردپرس و جوملا هرینه را به شدت کاهش و استفاده از زبان های برنامه نویسی خام هزینه بالاتری را برای شما رقم خواهند زد.

زبان برنامه نویسی طراحی سایت

طراحی ظاهر سایت

بدون شک طراحی وب سایت شما در سمت کاربر و مشتری اهمیت فراوانی دارد و بعنوان ویترین خدمات و محصولات شما در نظر گرفته می شود. مهم است که ظاهر وب سایت شما به گونه ای طراحی شود که اولا درخور خدمات و محصولات قابل ارائه و برند و شرکت شما باشد و همچنین ظاهر آن در هزاران سایت دیگر دیده نشود و خاص شما طراحی و برنامه نویسی شود.

ممکن است برای شما اهمیتی نداشته باشد که وب سایتی که برای شما طراحی می‌شود در صد ها سایت دیگر هم دیده شود. پس اصلا نگران هزینه طراحی آن نشوید، شما می توانید با پرداخت هزینه پایینی یک قالب آماده و از پیش طراحی شده را که یه اشخاص متفاوت فروخته می شود را خریداری و تهیه نمائید. هزینه خرید قالب های آماده ممکن است از 1 میلیون تومان شروع شود تا 50 ملیون تومان هم بالا برود و بیشتر از این نخواهد بود.

اما اگر ظاهر سایت شما برایتان مهم است و میخواهید سلیقه خود را در طراحی سایت خودتان اعمال کنید و در مورد نحوه چیدمان اجزای سایت و رنگ بندی آن اعمال کنید مستلزم آن است که هزینه بیشتری را به یک شرکت طراحی سایت بپردازید و از آن بخواهید که ظاهر سایت شما دقیقا مطابق با نظر و سلیقه شما طراحی شود.

پس طراحی ظاهر سایت نیز حتما در تعرفه و قیمت طراحی سایت تاثیر گذار خواهد بود و می توانید انتخاب کنید که چقدر هزینه را بابت چه طراحی پرداخت خواهید کرد.

زبان برنامه نویسی

در مورد نحوه کد نویسی و زبان برنامه نویسی مورد استفاده در طراحی سایت نیز باید اطلاعاتی داشته باشید. معمولا وب سایت ها با دو زبان برنامه نویسی طراحی و پیاده سازی می شوند: asp.net و یا php

البته این نکته را در ابتدا بدانید که زبان های برنامه نویسی بسیاری وجود دارند که ممکن است یک طراح سایت در مواقعی ترجیح دهد و لازم بدانید در طراحی سایت از آن ها استفاده کند. اما چون با توجه به بازار ایران و نیاز مشتری بیش از 95 درصد طراحی سایت ها از این دو زبان محبوب بحره می برند به زبان های دیگر که استثنا هستند نمی پردازیم.

اگر وب سایت شمایه زبان php نوشته خواهد شد به احتمال خیلی زیاد از دسته سیستم های مدیریت محتوای آماده مانند طراحی سایت با جوملا و طراحی سایت با وردپرس خواهد بود و هزینه کمتری را در پی خواهد داشت. منهای شرکت هایی که در ایران خیلی کم هستند و به زبان php برای خود و مستقل طراحی سایت انجام می‌دهند.

اما اگر زبان کد نویسی سایت شما asp.net به همراه c#.net و vb.net خواهد بود به احتمال خیلی زیاد طراحی سایت اختصاصی و دستنویس خواهد بود چون سیستم های مدیریت محتوای خیلی کمی وجود دارند که از زبان asp.net بهره برده باشند و اکثریت cms ها با زبان php توسعه داده شده اند.

زبان های برنامه نویسی طراحی سایت

پس به شرکت طراحی سایت خود کمی اعتماد کنید و این مورد را سوال کنید و به فرض اینکه طراح سایت شما صادق باشد در مورد زبان برنامه نویسی و سیستم CMS مورد استفاده به شما پاسخ خواهد داد.

در موارد زیادی شرکت های طراحی سایت از گفتن اینکه از سیستم های مدیریت محتوایی مانند جوملا یا وردپرس استفاده می کنند امتنا می کنند تا بخاطر بد بینی هایی که در این سیستم ها ایجاد شده است مشتری را از دست ندهند و ممکن است بعدا از اینکه موضوع را نمی دانستید به دردسر بیوفتید و نتوانید انتخاب درستی را انجام ندهید.

البته برداشتتان این نباشد که جوملا و وردپرس همیشه بد هستند، در مواردی ممکن است خوب و مواردی دیگر بد باشند که کاملا به نوع کسب و کار شما و نیازمندی های شما خواهد بود. البته زیاد نگران نباشید، بعد از اینکه طراحی وب سایت شما انجام شد این مورد را می توانید متوجه شوید و قرار نیست کسی که به دروغ تبلیغاتی می کند برای همیشه مخفی بماند.

پشتیبانی بعد از طراحی سایت

بحث مربوط به پشتیبانی سایت در ابتدای کار که شما درگیر فراهم کردن مقدمات هستید شاید به ذهنتان نرسد و به انتهای کار که حتی ممکن است یکی از مهم ترین پارامتر ها باشد توجه نکنید. اما یکی از مهمترین فاکتور های هزینه و قیمت طراحی سایت پشتیبانی مناسب است. به طور کلی پشتیبانی برای برخی از سایت ها مهم می باشد برای مثال در طراحی سایت مجله و نشریات و یا طراحی سایت پادکست از جمله گزینه هایی می باشد که نیاز به پشتیبانی دارد.

یک شرکت طراحی سایت باید به شما تعهد پشیبانی مناسب و مکتوب را بدهد که بعد از اتمام طراحی و تحویل وب سایت، شما را رها نکند و از پس پشتیبانی کاری که به شما تحویل داده است بر بیاید.

در ظاهر بعد از طراحی سایت از دید شرکت طراحی سایت کار تمام شده است اما در واقعیت کار شما تازه شروع شده است و توقعات زیادی ممکن است از تیم تولید وب سایت داشته باشید. حتما در مورد پشتیبانی و نحوه آموزش کار کردن با وب سایت و همچنین از همه مهمتر در مورد توسعه طراحی سایت که بسیار حائز اهمیت است از طراح وب سایت خود سوال کنید.

اگر سایت شما از سیستم های مدیریت محتوایی آماده باشد کار شما سخت تر است چون ممکن است طراح وب سایت شما متخصص نباشد و فقط نحوه نصب و راه اندازی سایت را بلد باشد. در چنین شرایطی قطعا شما باید برای توسعه، سایت خود را دور بیندازید و از ابتدا به شخص یا شرکت طراح سایت جدید سفارش سایت جدید را بدهید. چون هیچ شخص یا شرکتی بر روی سایتی که توسط تیم دیگری راه اندازی شده است کار نخواهد کرد و پیشنهاد می دهد از نو یک سیستم باید راه اندازی شود. طبیعی هم هست زیرا تیم جدید اشراف به عملیات تیم یا گروه قبلی ندارد و خود را وارد دردسری نمی کند که از آن بی خبر است.

اگر در ظاهر به شما گفتند که این کار را انجام می دهند باور نکنید، تجربه نشان داده است که برای بازار گرمی و تبلیغات به راحتی تائید می کنند و از این موضوع می گذرند اما زمانی که به تغییرات می رسد جا می زنند و به دلایلی انکار می کنند و شما می مانید و یک وب سایت که فقط به دست طراح اولیه آن قابل توسعه و گسترش خواهد بود. پس پشتیبانی سایت را جدی بگیرید.

هاست و دامنه

هزینه مربوط به هاست یا میزبانی و همجنین دامین سایت شما نیز شامل هزینه می شود. این هزینه معمولا بصورت سالیانه اخذ می گردد و به اصلاح میزبانی و دامنه به شما اجاره داده می شود که شما باید سالیانه سرویس هاست و دامین خود را تمدید کنید.

بطور معمول هزینه یک سال دامین ایرانی یا همان .ir معدل ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان می باشد و تعرفه صبت دامنه های بین المللی مثل .com و .net و دیگر پسوند های رایج چیزی در حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان در حال حاضر که این مقاله نوشته می شود خواهد بود. در شرکت های مختلف هزینه ثبت دامین متفاوت است و ممکن است از 5 تا 15 دلار هزینه ثبت برای شما تمام شود.

هزینه میزبانی یا هاستینگ هم بستگی به فضای مورد نیاز شما دارد و ده ها پارامتر دیگر که به نوع طراحی سایت شما و همچنین تکنولوژی های مورد استفاده در طراحی و از همه مهمتر تخمین و پیش بینی از تعداد بازدید کنندگان شاست شما بستگی خواهد داشت. بطور نرمال و میانگین یک هاست 200 مگابایت بین ۳۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان می باشد و یک پلن حجیم تر مانند هاست 1 گیگابایت یا همان 1000 مگابایت ممکن است بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان برای شما تمام شود.

این که شما چقدر فضا پیش بینی کنید و همچنین به چه امکاناتی برای هاستینگ خود نیار دارید را از طراح وب سایتتان می توانید سوال کنید و همچنین در مورد مرقوبیت و سرویس دهی بهتر می توانید بین شرکت های هاستینگ که قیمت های متفاوتی دارند، یکی را برگزینید. البته چون این مسئله کمی فنی و دارای اهمیت است بهتر است به پیشنهاد شرکت طراحی وب سایت خود این پلن مورد نیازتان را انتخاب کنید تا متضرر نشوید.

برخی از شرکت های طراحی سایت این مبلغ را که برای خرید هاست و دامین هستند را بر روی هزینه طراحی سایت شما لحاظ می کنند و یا با عنوان هاست و دامنه رایگان روی پکیج طراحی سایت به شما می دهند و برخی دیگر این انتخاب را در اختیار شما قرار می دهند که از هر کجا که می خواهید سرویس های میزباتی و دامنه زا تهیه کنید و یا بعد از ثبت آن ها هزینه جدایی از شما بابتشان می گیرند.

هر دو موضوع متداول است و در هیچ کدام از حالاتی که عنوان شد سرتان کلاه نخواهد رفت، زیرا اگر هاست و دامین رایگان به شما بدهند هزینه آن را قطعا بر روی هزینه طراحی سایت کشیده اند چون بابت ثبت دامین و اجاره سرور میزبانی شما باید پول پرداخت کنند. این موضوع را هم می توانید در تعرفه طراحی سایت در نظر بگیرید، اگر چه مبلغ قابل ملاحظه ای نمی باشد ولی خود فاکتوری است که بد نیست در نظر بگیرید.

دیگر هزینه های طراحی سایت

موارد دیگری هم هستند که بر طراحی سایت شما و بر نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت تاثیر گذار خواهند بود، مانند امنیت، بانک اطلاعاتی و ده ها مورد دیگر که شاید مهم باشند اما به نوعی در دل مواردی که در بالا عنوان شد وجود دارند. یکی از سایت هایی که هزینه آن کمتر می باشد طراحی سایت لباس کار می باشد و یکی از پرهزینه ها را می توان طراحی سایت زبان خارجی دانست.

یکی از این موارد بحث امنیت وب سایت شما می باشد. امنیت وب سایت طراحی شده قطعا بسیار مهم است، اگر طراحی سایت وردپرس یا طراحی سایت جوملا و هر سیستم مدیریت محتوایی انجام شود از طرفی می توان گفت که امنیت متناسبی برای آن ها در نظر گرفته شده است چون هزارن نفر بر روی است سیستم های آماده در حال کار هستند، اما از طرفی دیگر سیستم هایی که بطور گسترده و عمومی منتشر می شوند برای همه شناخته شده هستند و زیر و بم تمام سیستم را برتامه نویسان و هکر ها می شناسند. شاید راحت تر از سایت های دست نویس  و طراحی سایت اختصاصی قابل نفوذ باشند و باگ های عمومی برای آن ها شناسایی شده باشند.

اما یک طراحی سایت اختصاصی و دست نویس را فقط تیم طراحی آن ها می شناسد و عملا برای افراد عادی و هکر ها قابل حدس نخواهد بود، البته با در نظر گرفتن این موضوع که شرکت طراحی سایت شما با مسائل امنیت و ایمنی آشنایی داشته است و با در نظر گرفتن این مسائل سایت شما را طراحی کرده باشد.

در کل امنیت برای هر سیستمی چیزی نسبی است و نمی توان برای هر حالت خوب یا بد را تعریف کرد. یک طراح سایت وردپرس اگر با مسائل فنی و تنظیمات سرور آشنایی نداشته باشد ممکن است فاجعه ببار بیاورد و یا ممکن است شخصی خبره و آگاه باشد و تمامی راه های نفوذ را بسته باشد. اما همیشه سیستمی که اوپن سورس است و تمامی کد ها و جداول بانک اطلاعاتی آن در اینترنت با جستجوی ساده بدست می آید آسیب پذیر تر از سیستمی که با فرض در نظر گرفتن نکات امنیتی و تنظیمات سرور بصورتی نوشته شده است که هیچ کس از آن با خبر نیست، خواهد بود.

نوع بانک اطلاعاتی نیز هم در بازدهی بهتر و هم از لحاظ امنیتی اهمیت دارد. وب سایت های آماده تحت عنوان CMS که عموما با زبان PHP نوشته شده اند از بانک اطلاعاتی MySQL استفاده می کنند و وب سایت هایی که با ASP.NET نوشته شده اند معمولا از بانک اطلاعاتی Microsoft SQL Server استفاده می کنند که هر کدام معایب و محاسنی دارند. کارشناسان معتقدند که امنیت و همچنین بازدهی بانک اطلاعاتی ماکروسافت یا SQL Server بهتر از MySQL می باشد. اما به نوع برنامه نویس نیز بستگی دارد، ممکن است یک عملیات پرس و جو برای گرفتن اطلاعات بهینه نوشته شده باشد و یا بطوری نوشته شده باشد که با بازدهی پایین فقط نتیجه را برای شما به نمایش بگذارد.

محاسبه تعرفه طراحی سایت

سخن پایانی

امیدواریم که این موارد را به خوبی درک کرده باشد و در انتخاب شرکت مناسب برای طراحی سایت شما کاربردی باشند. شاید قطعی نتوان گفت که چه چیزی مناسب شما خواهد بود اما هم اکنون حتما می دانید که چه مواردی بر روی قیمت طراحی سایت تاثیر گذار هستند و یا چه مواردی را باید با طراح وب سایت خود مطرح کنید و از او توضیحات بخواهید و تا حدودی با نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت آشنا شده اید.

اگر وب سایت شما بصورت از پیش طراحی شده باشد قیمت ارزان تری خواهد داشت اما در عین حال مشکلاتی به همراه دارد. چون شرکت ها و طراح های متخصص این سیستم ها کم هستند که اشراف کامل داشته باشند و سیستمی تحویل شما می دهند که در نگاه ابتدایی ظاهر زیبایی دارند اما ممکن است کاری که می خواستید را انجام ندهد. از ماژول ها و پلاگین هایی استفاده کنند که تا حدی نزدیک به نیاز شما باشند اما صد در صد مواردی که خواسته بودید را نتوانند انجام دهند.

اگر وب سایت شما دست نویش باشد هزینه تمام شده برای شما گران تر خواهد بود، اما اگر این گزینه ای انتخاب کردید مو به مو انتظاراتتان را بنویسید و بیان کنید زیرا شرکت طراف قرارداد شما می بایست آن موارد را انجام دهد و هزینه بیشتری که می گیرد ارزشش را داشته باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

نظرات کاربران

محمد جودکی

سلام من هر کدوم از این آپشن هایی که گفتید رو بدونم قیمت تقریبیش چقدره

۱۴۰۰/۲/۴

پایدار سامانه

سلام شما بر اساس صفحه نمیتونید قیمت بدید یعنی منطقی بنظر نمیرسه چراکه ممکنه شما یک صفحه از سایت رو نیم ساعت زمان بگذارید ولی یک صفحه دیگر با امکانات متفاوت رو 3 ساعت زمان صرف کنید. به طور کلی قیمت رو باید بر اساس امکاناتی که از شما میخواین و همینطور انتظاراتی که از طراحی ui و گرافیک و ظاهر سایت میخوان اعلام کنید. مشتری هست که میگه من ظاهر سایت برام خیلی مهمه و میخوام دقیقا ایده ای که تو ذهنم هست رو برام طراحی کنید و از طرفی مشتری هست که میگه ظاهر سایت رو به شما میسپارم و فقط میخوام سایتم ساده باشه و یک منو و هدر و فوتر و … حالا آیا شما میتونید این دو مشتری رو بر اساس صفحه قیمت بدید؟ قطعا خیر. یک مثال هم برای امکانات بخوام بزنم: ممکنه یک مشتری یک صفحه تماس با ما بخواد که در اون یک فرم داشته باشه که کاربرها باید اون رو پر کنند و در مقابل، یک مشتری هم باشه که یک صفحه تماس با ما بخواد که فقط صرفا آدرس و تلفن و لوکیشن داشته باشه. امیدوارم جوابتون رو گرفته باشید. پایدار باشید…

۱۳۹۹/۵/۹

حسین

سلام من به تازگی طراحی سایت یاد گرفتم .الان که میخوام برای کسی طراحی سایت کنم وقتی ازم میپرسه چند میگیری نمیدونم چجوری و بر چه اساسی و با چه قیمتی بهش قیمت بدم . مثلا به ازای هر صفحه ازش چقدر بگیرم.یا اینکه به ازای چه چیز هایی چقدر باید بگیرم.

۱۳۹۹/۲/۱۰

امیر ساکت

سلام سایتی میخوام با این مشخصات سایتی که پایین براتون گذاشتم فقط قیمت و توضیحات کارتونو به بنده اعلام کنید سایت رفرنس:wayfair

۱۳۹۸/۶/۲۲

حوری بیگم مرتضوی

عالی مفید قابل قبول صادقانه و جامع بود…با تشکر.

۱۳۹۷/۱۰/۲۰

علوی

قیمت طراحی سایت رو اصلا نمیشه ازش سر درآورد هرچی آدم ببشتر میگرده دنبالش سخت تر میشه، یعنی اینطوری بگم که هرچی بیشتر بخوای اطلاعات بدست بیاری که بتونی قیمت طراحی وب سایت رو ازش سر در بیاری که چطوری باید باشه گیج تر میشی، بهتر اینه که بجای دنبال اطلاعات فنی و تعرفه استاندارد طراحی سایت بگردی باید دنبال یه شرکت سالم و صادق بگردی و به این توجه کنی که با شرکتی طرف بشی که حلال و حروم رو بدونه و بشه روش حساب باز کنی، این نظر منه، ممنون از مقاله خوبتون تعرفه هارو به سادگی توضیح دادید خیلی نیاز نیست پیچیده بشه و وارد مسائل فنی بشی

۱۳۹۷/۸/۸

پایدار سامانه

در حال حاضر در حال برندسازی هستیم و کمپینی از ۲۸ مهر تا ۲۸ آبان در جشنواره داریم و ۱۰۰% طراحی سایت رایگان بوده و حتی دامین هم رایگانه. برای اطلاع از جزئیات به لینک زیر مراجعه کنید. <a href="https://paydarsamane.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA" rel="nofollow ugc">https://paydarsamane.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA</a>

۱۳۹۷/۷/۲۳

حسین

یخورده آموزش ببینید ک انقدر غلط املایی نداشته باشید و مشتری بتونه راحت تر اعتماد کنه.

۱۳۹۷/۷/۱۸

هاشمی

قیمت طراحی سایت معرفی شرکت چقدر میشه

۱۳۹۷/۷/۶

زاهدی

توضیحات مفیدی بود ممنون. قیمت طراحی سایت که شرکت ها میگن خیلی با هم فرق داره توضیحاتشون هم انقدر پیچیده هست که کسی سر در نمیاره ولی این مطلب تا حدی مارو آشنا کرد با تعرفه های طراحی سایت با تشکر

۱۳۹۷/۷/۱

دیدگاه شما

ثبت