شرکت طراحی سایتوبلاگشروع کسب و کاروبینار چیست و چه کاربردی دارد
وبینار چیست و چه کاربردی دارد

وبینار چیست و چه کاربردی دارد

وبینار (Webinar)، رویداد یا سمینار مجازی زنده ای که از طریق اینترنت از هر نقطه از جهان با استفاده از فناوری های ارتباطی در زمان واقعی میزبانی می شود.

وبینار (Webinar)، رویداد یا سمینار مجازی زنده ای که از طریق اینترنت از هر نقطه از جهان با استفاده از فناوری های ارتباطی در زمان واقعی میزبانی می شود.

وبینار ممکن است شامل برگزاری کارگاه ها، سخنرانی یا ارائه سخنرانی های از راه دور با استفاده از نرم افزار ویژه ای باشد که برای این منظور طراحی شده است. Webinar برای به اشتراک گذاشتن دانش، ایده ها و به روز رسانی با گروهی از افراد مرتبط در سراسر جهان استفاده می شود.

کاربرد وبینار

وبینار بعنوان رسانه یک شرکت، سازمان یا میزبان امکاناتی را اجازه می دهد تا ارائه ها، فیلم ها، تصاویر، صفحات وب و سایر محتوای چند رسانه ای را از هر کجا با مخاطبان شرکت کننده به اشتراک بگذارد.

محتوای Webinar از طریق نرم افزار یا برنامه های ویژه ای که روی کامپیوتر ها و تلفن های هوشمند اجرا می شوند یا از طریق مرورگر وب به اشتراک گذاشته می شود . مهمترین ویژگی این سمینارهای آنلاین، تعاملی بودن آنهاست. یعنی مخاطب می تواند در وبینار با گوینده یا ارائه دهنده تعامل داشته باشد، در بحث شرکت کند، سوال بپرسد و غیره.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت