شرکت طراحی سایتوبلاگراه اندازی سایتنصب قالب وردپرس از طریق پنل مدیریت
نصب قالب وردپرس از طریق پنل مدیریت

نصب قالب وردپرس از طریق پنل مدیریت

برای نصب قالب وردپرس باید ابتدا وارد بخش مدیریت سایت میشویم, برای انجام این کار کافیه که عبارت wp-login.php/ را به انتهای سایتتان اضافه کنید.

شروع نصب قالب

برای نصب قالب وردپرس باید ابتدا وارد بخش مدیریت سایت میشویم, برای انجام این کار کافیه که عبارت wp-login.php/ را به انتهای سایتتان اضافه کنید.

اطلاعات خواسته شده ررا وارد میکنیم تا به بخش اصلی منتقل شویم. اگر هنوز وردپرس رو نصب نکردید میتونید از مقاله نصب ورد پرس روی هاست سی پنل استفاده کنید.

شروع نصب قالب وردپرس

به منوی نمایش > پوسته‌ها میریم.

آپلود قالب وردپرس از روی کامپیوتر شخصی برای اضافه کردن قالب جدید باید بر روی دکمه افزودن پوسته تازه کلیک میکنیم.

و بعد صفحه‌ای ماننده به عکس زیر باز میشود.

روی Choose File کلیک میکنیم و فایل زیپ قالب را از کامپیوتر انتخاب میکنیم و بعد روی هم‌اکنون نصب کن کلیک میکنیم ومنتظر میمونیم تا قالب انتخابی ما آپلود بشه.

اگر قالب با موفقیت آپلود شده باشد تصویری مثل تصویر بالا را مشاهده میکنیم. حالا کافیه برای فعال کردن بر روی فعال کردن کلیک کنیم

.به این صورت قالب مورد نظر ما فعال میشود و میتوانیم از آن استفاده کنیم و لذت ببریم.

خلاصه :

بعضی از پوسته ها با کمی صرف وقت راه می افتند و آماده ی کار میشوند.دقت کنید که تنها راه نصب قالب از طریق پیشخوان نیست بلکه راه های گوناگونی وجود دارد مثل نصب بسته نصبی قالب وردپرس با افزونه Duplicator و ...

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

نظرات کاربران

لوازم جانبی نوکیا

ممنونم از بابت مطالب خوب و مفیدتون

۱۴۰۲/۵/۳

دیدگاه شما

ثبت