شرکت طراحی سایتوبلاگراه اندازی سایتراحت ترین انیمیشن ساز آسان
راحت ترین انیمیشن ساز آسان

راحت ترین انیمیشن ساز آسان

PicsArt Animator با ساختار لایه‌ای‌اش از شیوه طراحی فریم به فریم برای ساخت انیمیشن‌ها کمک گرفته است. برای شروع دکمه بعلاوه پایین صفحه را کلیک و با انتخاب گزینه blank یا paper صفحه‌ای ایجاد، و طراحی خود را انجام دهید. هرچه تعداد فریم‌های بیشتری نقاشی کنید خروجی زیباتری خواهید داشت.

اگر از علاقه‌مندان حوزه انیمیشن‌سازی هستید، این مژده را به شما می‌دهیم که گروه موفق PicsArt بعد از ارائه ویرایشگر فوق العاده عکس، اینبار برنامه Animator خود را بر روی فروشگاه‌های اپلیکیشن منتشر ساخته است. حتی کاربران آماتور که هیچ سررشته‌ای از طراحی و کارهای گرافیکی ندارند با استفاده از رابط کاربری ساده این نرم افزار، به راحتی می‌توانند انیمیشن‌های حرفه‌ای بسازند.

نگاهی به برنامه انیمیشن ساز آسان

PicsArt Animator با ساختار لایه‌ای‌اش از شیوه طراحی فریم به فریم برای ساخت انیمیشن‌ها کمک گرفته است. برای شروع دکمه بعلاوه پایین صفحه را کلیک و با انتخاب گزینه blank یا paper صفحه‌ای ایجاد، و طراحی خود را انجام دهید. هرچه تعداد فریم‌های بیشتری نقاشی کنید خروجی زیباتری خواهید داشت.

ساخت انیمیشن آسان اندروید

از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن ساخت انیمیشن دوبعدی افزودن افکت‌های انیمیشنی به سلفی‌هاست. وقتی در محیط نرم‌افزار ساخت انیمیشن آسان هستید یک سلفی از خود بگیرید و با اضافه کردن افکت‌هایی آن را به کارتونی جذاب تبدیل کنید. این قابلیت بر روی تصاویر گالری هم امکان پذیر است.

خروجی کارتان را می توانید با دو فرمت Gif و Video ذخیره و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نقاط قوت برنامه انیمیشن ساز راحت

  • دارای ابزارهای پیشرفته طراحی و نقاشی
  • قابلیت کنترل سرعت و مدت اجرا
  • قابلیت طراحی انیمیشن بر روی عکس‌ها

نقاط ضعف برنامه ساخت کلیپ آسان

  • عدم ارائه امکانات حرفه‌ای

شاید Animator اپلیکیشن کاملا حرفه‌ای در حوزه انیمیشن سازی نباشد، اما برای شروع این حرفه گزینه مناسبی می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

نظرات کاربران

مھمد

من بلد نیستمم اپلیکشن انیمشن سازی را دانلود کنم

۱۳۹۹/۱۱/۳

تننت

بزنید رو عکس دانلود میشه

۱۳۹۹/۱۰/۳

hosen

PicsArt Animatorبعد دانلود کن

۱۳۹۹/۹/۱۶

hosen

PicsArt Animatorبزنید تو گوگل بع دانلود کن

۱۳۹۹/۹/۱۶

hosen

PicsArt Animatorبزنید تو گوگلتون بعد میار میتونید دانلود کنید خیلی برنامه خوبی هستش کم حجم هم هستش خیلی عالییییییی

۱۳۹۹/۹/۱۶

PicsArt Animatorرو بزن تو گوگلت بعد میتونی دانلودش کنی خیلی برنامه خوبی هست حجمش همخیلی کمه وبه راحتی میشه ازش استفاده کردن ممنون از سایت خوبتون

۱۳۹۹/۹/۱۶

Neloofar

ای خدا خودمو می کشما چطوری دان کنم خدا بگم چی کارتون نکنه ایششششش

۱۳۹۹/۹/۱۳

عباس

ببخشید میشه بگید فایل نصبی کجاست

۱۳۹۹/۹/۱۲

Mobina

میشه بگین چطوری دانلود کردین؟ نمیتونم دانلود کنم.‌سایت دیگه ای برای ساخت انیمیشن و تیزرهای تبلیغاتی هست که معرفی کنید. هم راحت باشه هم آموزشش در دسترس باشه که بشه یه پروژه انجام داد و خروجی واترمارک نندازه. خیلی از این سایتها هست انیمیشن و تیزر رایگان میسازه ولی بعد از گرفتن خروجی، واترمارک میندازه یا لوگوی سایت رو گوشه ای از کلیپ میندازه که خوشایند نیست. بابااا یکی جواب منو بده

۱۳۹۹/۵/۲۴

M74-pf

باباااااا تورو خدا بگین چطورئ و از کجا دانلود کردید، من پدرم در اومد تا تونستم همچین برنامه خوب و ساده و کم حجم و رایگان رو پیدا کنم نمی تونم از دستش بددددددم

۱۳۹۹/۵/۲۴

دیدگاه شما

ثبت