شرکت طراحی سایتوبلاگبازاریابی اینترنتیآموزش گذاشتن لینک سایت در پروفایل اینستاگرام
آموزش گذاشتن لینک سایت در پروفایل اینستاگرام

آموزش گذاشتن لینک سایت در پروفایل اینستاگرام

قرار دادن لینک وب سایت نه تنها برای شما بلکه برای کاربران شما بسیار مفید است با بازگذاشتن پیج کاری خود بازدید وب سایت خود را به این صورت بیشتر می کنید.

گذاشتن لینک سایت در بیو اینستاگرام

برای کمک به دنبال کنندگان و فالوور های خود در اشتراک گذاری عکس ها از Instagram، برای راحت تر یافتن شما در پلتفرم ها و سایر وب سایت ها، می توانید ادرس لینک URL سایتتان را در پروفایل خود قرار دهید. لینک قابل کلیک که اضافه می کنید مستقیماً زیر فیلد CV در پروفایل شما ظاهر می شود. در این آموزش نحوه افزودن آدرس سایت به بیو اینستاگرام را خواهید آموخت.

لینک به پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید

فقط می توانید برای هر پروفایل اینستاگرام فقط یک URL اضافه کنید. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

  1. اپلیکیشن Instagram را در تلفن خود باز کنید.
  2. روی تصویر حساب کاربری خود در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید.
  3. در پنجره پروفایل خود، روی گزینه Edit Profile کلیک کنید.
  4. روی کادر وب سایت ضربه بزنید و سپس نشانی اینترنتی را که می خواهید به پروفایل خود اضافه کنید، تایپ کنید.
  5. پس از اتمام کار، روی Done در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.
  6. به صفحه Profile خود بازگردید و لینک تازه اضافه شده در زیر را مشاهده خواهید کرد.

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

توجه داشته باشید که اگر پروفایل اینستاگرام شما عمومی یا پابلیک (Public) است، هر کسی می تواند روی آن لینک سایت کلیک کند. اما اگر خصوصی (Private) باشد فقط دنبال کنندگان شما می توانند بیوگرافی یا بیو (Bio) شما را بخوانند و روی آن کلیک کنند.


مدیریت سوشیال و اینستاگرام شما به صورت حرفه ای


چگونه URL خود را خاص کنیم

می توانید پیوند URL یا آدرس سایت را در نمایه اینستاگرام خود ویرایش کنید، آن را حذف کرده یا لینک جدیدی در هر زمان و بدون هیچ محدودیتی اضافه کنید. لزوما نباید که پروتکل HTTPS: // را قبل از لینک قرار دهید تا قابل کلیک باشد. آن پیشوند خود به خود اضافه خواهد شد.

از آنجا که لینک های طولانی مطلوب نیستند و ظاهر کار را خراب و بد شکل میکنند، می توانید قبل از قرار دادن آنها در پروفایل خود لینک را کوتاه کنید و می توانید از خدمات کوتاه کننده لینک مانند Bitly یا google برای این کار استفاده کنید.

می توانید عبارت “لینک در بیو” یا “پیوند در بایو” را در برخی از نظرات و کامنت های ارسال شده بنویسید. این یک روال شناخته شده و روتین در اینستاگرام است که برخی از آنها برای تشویق دنبال کنندگان خود به پروفایل خود و کلیک بر روی پیوند خود استفاده می کنند. به فالوور های خود به صراحت و راحتی بگویید روی لینک در بایو را بزنید.

و اگر می خواهید چندین پیوند را به دنبال کنندگان خود تبلیغ کنید، می توانید این کار را با استفاده از ابزاری به نام Link tree انجام دهید که در بین کاربران بسیار محبوب است و حتما نمونه های آن را در پیج های دیکران در اینستاگرام دیده اید.

این یک صفحه ساده برای جمع کردن و قرار دادن تمامی لینک های URL شما است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با استفاده از مراحل ذکر شده در بالا لینک Link tree خود را در CV خود اضافه کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت