Link juice یا لینک جویس چیست؟

Link juice یا لینک جویس چیست؟

Link juice اصطلاحی است که در دنیای سئو برای اشاره به ارزش ها و یا ارزشی است که از یک صفحه یا سایت به صفحه دیگر منتقل می شود. این مقدار از طریق لینک ها منتقل می شود.

Link juice اصطلاحی است که در دنیای سئو برای اشاره به ارزش ها و یا ارزشی است که از یک صفحه یا سایت به صفحه دیگر منتقل می شود. این مقدار از طریق لینک ها منتقل می شود. موتورهای جستجو توسط لینک هایی را به عنوان رای وب سایت های دیگر به شما بک لینک داده اند چک میکنند و سایت یا مقاله شمارا ارزیابی میکنند.

راه های زیادی برای کسب لینک از وب از طریق تلاش های مستقیم و غیر مستقیم وجود دارد. تلاش مستقیم به استراتژی های ایجاد لینک ، مانند به اشتراک گذاری مقاله، بازاریابی رسانه های اجتماعی، انتشار بیانیه مطبوعاتی و موارد دیگر اشاره دارد. تلاش غیرمستقیم از ارائه محتوای عالی در سایت شما حاصل می شود که باعث می شود خوانندگان آن را در سراسر وب به اشتراک بگذارند و صفحات را به طور طبیعی پیوند دهند. ارزش لینکی که از این سایت‌ها به سایت شما منتقل می‌شود، لینک juice است و این پیوند لینک بسته به سایت‌هایی که به شما لینک می‌دهند، از نظر اعتبار متفاوت است.

لینک جویس چیست؟

لینک جویس (Link juice) چگونه کار می کند؟

فرض کنید شما سایت های A و B را دارید. اگر همه عوامل رتبه بندی دیگر ثابت باشند و سایت A یک لینک داشته باشد در حالی که سایت B هیچ لینکی ندارد، سایت A به دلیل لینک پیوندی که از سایت خارجی که به آن لینک می دهد، رتبه بالاتری در نتایج جستجو خواهد داشت. اگر سایت B نیز یک لینک به دست آورد چه اتفاقی می افتد؟ این بستگی به مقدار juice دارد که هر لینک عبور می کند. سایت A از چهار سایت لینک دریافت می کند در حالی که B از دو سایت لینک دریافت می کند. تمام سایت های پیوند دهنده link juice پیوند را از سایت های دیگر نیز دریافت می کنند. از آنجایی که A از سایت های بیشتری لینک دریافت می کند، link juice بیشتری به A منتقل می شود و در نتیجه، احتمالا A در نتایج جستجو بالاتر از B قرار می گیرد. توجه: این نتایج بنا بر این فرض است که سایت‌هایی که به A و B پیوند می‌دهند دارای اعتبار یکسانی هستند هستند.

عامل دیگری که باید در نظر گرفت این است که عبور link juice در هر دو جهت اتفاق می افتد. بنابراین، اکنون اجازه دهید بگوییم که سایت‌هایی که به سایت A پیوند می‌دهند، همگی به سایت‌های دیگر نیز پیوند دارند در حالی که سایت‌هایی که به سایت B پیوند می‌دهند منحصراً به B پیوند می‌دهند. در این مورد، درصد link juiceکه B دریافت می کند بیشتر از درصدی است که سایتA دریافت می کند. این شانس سایت B را در رتبه بالاتر از سایت A افزایش می دهد.

دریافت لینک جویس (Link juice) بیشتر

پیوند داخلی

یکی از منابعی که اغلب نادیده گرفته می شود، سایت شما است. در پیگیری بی‌وقفه بک لینک‌های با ارزش، بسیاری از بازاریابان مجموعه‌ای از لینک جویس پیوند متمرکز محبوب‌ترین صفحات خود را از دست می‌دهند. به احتمال زیاد، شما مخزن ارزشیی دارید که می توانید آن را به صفحات داخلی خود منتقل کنید و منتظر بمانید تا از طریق پیوند داخلی به آن دسترسی پیدا کنید.

مانند بسیاری از عناصر لینک سازی داخلی، پیوند داخلی با تحقیق کلمات کلیدی شما شروع می شود و میتواند ادامه داشته باشد مدت ها. شما از طریق لینک سازی داخلی رتبه های مناسبی در گوگل دریافت کنید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
عاطفه جهانشاهی

شخصیتی با انگیزه و انعطاف پذیر هستم که به دنبال افزایش دانش و تجربه در حوزه های مختلف می باشم. با بیش از چندین سال فعالیت در صنعت، توانسته ام مهارت های گوناگونی را به دست آورم. در حال حاضر، از تلاش برای پیدا کردن راه های جدید برای بهبود خدمات و محصولات برای مشتریان خود لذت می برم. علاقه مند به یادگیری فناوری های جدید هستم و به دنبال ایجاد راهکارهای نوآورانه و اثربخش برای رفع مشکلات هستم.

دیدگاه شما

ثبت